Strony

środa, 13 września 2017

Collistar, Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy


Długo szukałam odpowiedniego kremu pod oczy. Głównie ze względu na wrażliwość oczu i wysuszanie się ich kącików (niewystarczająco nawilżający krem powoduje pieczenie i pękanie skóry, dlatego często stosowałam glicerynę na te miejsca).

Podczas jednej z promocji w tagomago, będąc w szale zakupów (wiecie, w takim gdy składa się po 3-4 zamówienia :) ), postanowiłam kupić krem pod oczy ale... dla mężczyzn!



Collistar, Przeciwzmarszczkowy krem do skóry wokół oczu dla mężczyzn.... i nie tylko :)


Kto powiedział, że kosmetyki dla mężczyzn są tylko.... dla mężczyzn a dla kobiet tylko dla płci pięknej? :) Wiadomo powszechnie o różnicach skóry wynikających z płci ale niektóre kosmetyki można stosować u każdego. W obawie przed moją wrażliwą skórą poszukałam w internecie informacji, czy ktoś jeszcze wpadł na ten pomysł i nie byłam jedyna :) 

Co o kremie pisze producent?

Super lekki i delikatny krem o potrójnym działaniu: nadaje spojrzeniu świeżość i wygładza skórę wokół oczu, wzmacnia strukturę delikatnej skóry powiek, skutecznie wygładza zmarszczki, niweluje obrzęki i zasinienia. Krem zawiera specjalny czynniki napinający i unikalne pudry odbijające światło, które niwelują zmarszczki oraz likwidują oznaki zmęczenia. Testowany oftalmologicznie, nie narusza PH łez.


Wrażenia

Krem nie szczypie, nie podrażnia (niezależnie od tego ile dostanie się jego do oczu :P ), bardzo dobrze nawilża skórę. Żadne kąciki nie pękają :) .
Pomimo wygładzenia skóry nie wysusza jej, co robiły niektóre kremy przeciwzmarszczkowe. Jest bezwonny i przede wszystkim baaaaaardzo wydajny. Używam go od kilku miesięcy i nie wiem co zrobię jak się skończy. Po cichu liczę na kolejną promocję.


Stosuję go na noc, więc nie wiem jak się spisuje pod makijażem, ale wydaje mi się że nie robiłby problemów

W opinii mężczyzny, także były same dobre opinie :)

Polecam go Wam serdecznie, nie jest tani ale można upolować go na niezłych promocjach i starszy na dłuuugi czas.

Znacie inne kosmetyki Collistar?


Poj: 15ml
Cena: 70-140zł
Dostępność: sklepy internetowe



5 komentarzy:

  1. Dobry krem pod oczy to podstawa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tylko jedną szminkę Collistar ;) Ale recenzja brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminki tej firmy mam zapisane na liście do testowania :)

      Usuń
  3. Wizualnie kompletnie mi się nie podoba, ale po twojej recenzji wygląda na to że jest to dobry krem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie projektowali pod mężczyzn :)
      Naprawdę polecam krem.

      Usuń